VILKÅR OG BETINGELSER

Værelser

Selskaber

Kæledyr

Værelser

Tjek ind og ud

Tjek-ind er muligt fra 15.00 på ankomstdagen. Selv-tjek-ind-systemet er derudover fleksibelt.

Vær opmærksom på at der ikke er en reception på hotellet. Ved udfordringer med check-ind, check-ud eller ønske om morgenmad er det muligt at kontakte Ellevilde telefon på +45 30 22 57 20 (Opkald og SMS).

Tjek-ud på afrejsedagen skal ske senest kl. 10.00 ved at forlade værelset og efterlade nøglen i døren.

Afbestilling

Med mindre andet er aftalt, kan afbestillingen ske vederlagsfrit indtil 7 dage før ankomst. Afbestilling skal ske pr. mail. Husk at angive reservationsnummer (Vi modtager ikke afbestillinger via sms og opkald.)

Ved senere afbestilling er Ellevilde berettiget til betaling for den første nat af det bestilte ophold. Ved udeblivelse er Ellevilde berettiget til fuld betaling af det bestilte ophold.

Senge

Lån af børnesenge og ekstra senge afhænger af tilgængelighed. Alle værelser har dobbeltsenge, to enkeltsenge er muligt efter tilgængelighed og skal aftales på forhånd, ved henvendelse til Ellevildes telefon på +45 30 22 57 20 (Opkald og SMS).

Husdyr

Hund kan normalt medbringes til 250 DKK pr. husdyr pr. overnatning, men kun efter forudgående aftale. Hvis ekstraordinær rengøring er påkrævet efter besøget, er Ellevilde berettiget til et rengøringsgebyr på 1.000 kr.

Rygepolitik

Alle værelser og lokaler er røgfri. Udendørs rygning er tilladt. I tilfælde af indendørs rygning opkræves et gebyr på 5000 DKK

Bortkommen nøgle

Ved mistet nøgle opkræves et gebyr på 750 DKK

Betaling

Betaling kan ske med kontanter eller betalingskort. Afregning foregår i de fleste tilfælde automatisk, men kan i nogle tilfælde ske gennem et betalingslink. I disse tilfælde vil der altid blive gjort opmærksom på det.

Erstatning

Som lejer af værelse/telt er I pligtige at betale erstatning til udlejer, for eventuelle skader I eller jeres gæster under lejemålet forårsager på bygninger eller inventar i alle de lejede faciliteter.

Gebyrer

Som lejer af værelser er I pligtige at betale gebyr op til 5000 DKK ved behov for ekstra rengøring. Dette kan fx være ved rygning, mislighold af lokaler eller lign.

Husreglement

Alle værelser og lokaler er røgfri. Udendørs rygning er tilladt.

Døre og vinduer holdes lukket efter kl. 23.00

Musik udendørs slukkes senest kl. 23.00

Gårdens katte må ikke komme indenfor.

Alle gæster skal opføre sig respektfuldt overfor personale, lokalerne og området og dets beboere

Generelt

Medbragte hunde og andre husdyr må ikke være til gene for andre gæster eller personalet

Overholdes dette reglement ikke, kan det føre til bortvisning uden yderligere varsel

Selskaber

Tilbud & forudbetaling

Tilbud fremsendes altid på mail. Den ønskede dato er midlertidigt reserveret, når I modtager tilbuddet. Accept af tilbud skal ske skriftligt, indenfor 7 dage, på mail: [email protected] Når tilbuddet er accepteret, sender vi en faktura på reservationsgebyret. Reservationen af datoen frafalder, hvis vi ikke modtager skriftlig tilbagemelding senest 7 dage efter tilbuddet er fremsendt.

Når vi modtager rettidig betaling af reservationsgebyr, er datoen endeligt booket. Reservationsgebyret tilbagebetales ikke men modregnes i den endelige faktura, som betales umiddelbart efter selskabet. Reservationsgebyret beløb afhænger af selskabets størrelse og karakter.

Betaling og faktura

Ca. 90 dage inden festen holder vi et møde om de nærmere detaljer/tilkøb, og herefter vil I modtage en faktura på første rate. Fakturaen lyder på halvdelen af det fulde beløb. Fakturaen skal betales inden for 7 dage.

Umiddelbart efter festen sender vi en faktura på anden og sidste rate, som skal betales inden for 3 dage. På denne faktura fratrækkes reservationsgebyret.
Hvis I har valgt, at drikkevarer afregnes efter forbrug, vil dette blive tilføjet den sidste faktura.

Hvis booking sker indenfor 120 dage fra arrangementet, vil mødet finde sted hurtigst muligt og fakturaen sendes umiddelbart efter.

Afbestilling

Ved afbestilling forstås fuldkommen afbestilling eller betydelig ændring i arrangementstype (fx heldagsarrangement til halvdagsarrangement).

Endeligt bestilt arrangement er det accepterede tilbud samt eventuelle allerede aftalte tilkøb og ydelser.

Generelle Betingelser

Ved aflysning eller annullering af en booking uden påkrav fra myndighederne kan det fulde beløb for det planlagte arrangement eller event stadig blive opkrævet.

Afbestillingsregler

Indtil 60 dage før dit arrangement/reservation: Ingen yderligere opkrævninger – 100% refundering, fratrukket reservationsgebyret.

Indtil 30 dage før dit arrangement/reservation: Der vil opkræves 50 % af den samlede pris, fratrukket reservationsgebyret.

Mindre end 30 dage før dit arrangement/reservation: Der vil blive opkrævet 100 % af den samlede pris, fratrukket reservationsgebyret.

Reservationsgebyr

Reservationsgebyr refunderes ikke.

Annullering

Enhver annullering af et arrangement skal altid ske skriftligt og sendes til: [email protected]

Ved møde ca. 90 dage inden aftales også ca. deltagerantal. Herefter kan endelige arrangement maksimalt reduceres med 10%. Vær opmærksom på at minimumsantal nævnt i tilbuddet stadig er gældende. I tilfælde hvor antal gæster falder under minimumsantallet, betales der den aftalte pris for differencen mellem det faktiske antal gæster og det fastsatte minimum antal og der tilføjes et gebyr på maks. 200 DKK pr. deltager under minimumsantallet.

I tilfælde af at virksomheden må aflyse arrangementet, kan reservationsgebyret overføres til en ny dato, der fastsættes i samarbejde mellem virksomheden og kunden. I tilfælde af at det ikke er muligt at finde en ny dato, vil reservationsgebyret blive tilbagebetalt.

Tidsfrister

Vær opmærksom på, at der senest 14 dage inden selskabets start, skal fremsendes et endeligt deltagerantal samt en endelig oversigt over gæster på de lejede hotelværelser og evt. opredninger. Oversigten skal indeholde værelsesnummer og alle de overnattende fulde navn.
Vær opmærksom på, at der senest 14 dage inden selskabets start, skal være fastlagt en tidsplan med angivelse af måltider, øvrig servering og eventuelle opgaver, der udføres af Ellevildes personale.
Vær opmærksom på, at der senest 14 dage inden selskabets start, skal fremsendes en endelig oversigt over specielle hensyn for maden ( fx vegetarer, allergier osv.), samt en oversigt over, hvor de sidder under middagen – en udskrevet bordplan som gives til Ellevilde.

Erstatning

Som lejer af lokaler/værelser er I forpligtet til at oplyse om og betale erstatning til Ellevilde, for eventuelle skader I eller jeres gæster under lejemålet forårsager på bygninger eller inventar i alle de lejede faciliteter.

Gebyrer

Som lejer af lokaler/værelser er I pligtige til at betale gebyr op til 5.000 DKK ved behov for ekstra rengøring. Dette kan fx være ved brug af konfetti el. lign. (ude & inde), mislighold af lokaler.

Husreglement

Alle værelser og lokaler er røgfri. Udendørs rygning er tilladt.
Døre og vinduer holdes lukket efter kl. 23.00
Musik udendørs slukkes senest kl. 23.00
Alle gæster skal opføre sig respektfuldt overfor personale, lokalerne og området og dets beboere generelt

Overholdes dette reglement ikke, kan det føre til bortvisning af gæsten uden yderligere varsel.

Velkommen med din firbenede ven!

Vi glæder os til at byde dig og dit kæledyr velkommen. For at sikre et behageligt ophold for alle vores gæster, bedes du læse og overholde følgende retningslinjer

Forudgående aftale er nødvendig
  • For at sikre, at vi har et passende værelse til jer, er det nødvendigt at lave en forudgående aftale om at medbringe kæledyr.
Ekstra rengøringsgebyr
  • Der opkræves et ekstra rengøringsgebyr på 250 kr. pr. ophold for at dække de ekstra omkostninger ved rengøring af værelset efter et kæledyr.
Hensyn til andre gæster
  • Hunde skal altid føres i snor, når de opholder sig på hotellets område.
  • Vi beder jer tage hensyn til andre gæster, især i fællesområderne, da nogle gæster kan have allergier eller være bange for hunde.
  • Kæledyr må ikke opholde sig i hotellets senge, sofaer eller andre møbler beregnet til gæster. Medbring venligst jeres eget tæppe eller kurv til jeres kæledyr.
  • Der må ikke komme hunde med ind i restauranten/caféen.
Rengøring og hygiejne
  • Det er vigtigt, at I samler op efter jeres kæledyr både indendørs og udendørs.
  • Vi beder jer venligst om at fjerne evt. dyrehår fra værelset ved afrejse, så vidt det er muligt.
Uforudsete situationer
  • Hvis vi ikke er blevet informeret om et kæledyr før ankomst, forbeholder vi os retten til at annullere reservationen uden refusion.